söndag 9 september 2012

Besök från Sverige

Har haft besök från Sverige sedan den 4:e. Det är Ola Gustafsson pastor i Skara Pingstförsamling och Bengt Bergmansson äldste i församlingen och Kenneth Davidsson som besöker oss. De ser mitt arbete tittar runt med mig på olika ställen. I går hade vi gudstjänst och flera som aldrig varit i kyrkan kom. Tycker det lovar gott för framtiden. Är mycket förväntansfull på vad Gud kommer att göra. Roligt att lära känna mina vänner lite djupare samtidigt som jag kan visa dem lite av mitt arbete, visa dem vackra platser här i Japan. I dag skall jag och Ola besöka en bönedag för vittnena och Bengt och Kenneth tar lite sightseeing i Kamakura området. Gud är så god!

1 kommentar:

  1. Det är en ära att få ta del av arbetet här, och att få betjäna i din församling!

    SvaraRadera